ÇALIŞMA KOŞULLARI 

(Yaratıcı Yazarlık Semineri) 

 

Süreç

1. Seminer 5 hafta sürer. Her hafta 1 oturum gerçekleştirilir. Her oturum, 10 dakikalık 1 molayla birlikte, 2 saat sürer. Bazı oturumlar 2,5 saat sürebilir.

2. 5 haftalık seminer tamamlandığında, katılımcılar, eğitmenin onayıyla, 10 haftalık “Yaratıcı Yazarlıkta Derinlik Atölyesi”ne devam eder.

3. Çalışmalar online (canlı ve uygulamalı) ya da yüz yüze gerçekleştirilir. Online eğitimde, Zoom katılım bilgileri, seminer ya da oturum kaydı gerçekleştikten sonra, katılımcının kayıt formunda belirttiği e-posta adresine gönderilir. Katılımcı, ücretsiz Zoom uygulamasını indirip bilgisayarına, tabletine ya da cep telefonuna kurarak, gönderilen bilgilerle, çalışma saatine 5 dakika kala, uygulamaya giriş yapar. Her oturumda aynı giriş bilgileri kullanılır. Yüz yüze eğitim bilgileri, seminer ya da oturum kaydı gerçekleştikten sonra, katılımcının kayıt formunda belirttiği e-posta adresine gönderilir.

4. “Yaratıcı Yazarlık Semineri”, aktif olarak devam eden “Yaratıcı Yazarlık Atölyesi”nin 5 ana dersinden oluşur.

 

Kayıt, Katılım ve Devamlılık

5. Seminere öykü, roman, anı, deneme, oyun, senaryo ve çocuk kitabı yazmaya ilgi duyan herkes, kayıt yaptırarak, katılabilir.

6. Katılımcılar 5 oturumun tamamına ya da her oturuma ayrı ayrı kayıt yaptırabilir.

7. Başladıktan sonra; çalışmalar belirlenen gün ve saatlerde yapılır. Katılımcılar çalışmaya zamanında katılmalıdır.

8. Katılımcının herhangi bir sebeple çalışmaya katılamaması durumunda özel telafi çalışması yapılmaz. Bu durumda, diğer katılımcılardan, işlenen konuya dair bilgi alarak ya da her çalışma sonunda gönderilen dosyaları inceleyerek bir sonraki çalışmaya hazır katılmalıdır. Katılımcı kaçırdığı çalışmaları (2 çalışmayla sınırlı), varsa, aynı dönemdeki grupla, yoksa, bir sonraki grupta telafi edebilir. Bir sonraki grubun çalışma takvimini takip etmek ve çalışmaya katılmak katılımcının sorumluluğundadır.

9. Katılımcının eğitim hakkı kayıt yaptırdığı seminer sürecinde geçerlidir. Bu hak başka bir zamana ertelenemez ya da başka bir seminere/atölyeye vb. aktarılamaz. 

10. Seminerde, tanıtım sayfasında ilan edilen ve ilk çalışmada katılımcılarla paylaşılan konular işlenir. Eğitmen seminer konuları dışındaki konularda sunum yapmak ve bilgi vermek zorunda değildir. Eğitmen katılımcıların gelişimine göre müfredatta ve çalışma programında kısmen değişiklikler yapabilir.

11. Çalışmalar, olağanüstü koşullar dışında, hiçbir şekilde ertelenmez.

12. Çalışmaları, özel durumlar dışında, ismi geçen eğitmen yapar. Özel durumlarda (hastalık, seyahat, mesleki zorunluluk vb.), geçici bir süre, diğer eğitmen çalışma yapar ve müfredatı uygular. 

13. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, kalıcı eğitmen değişikliği yapabilir. 

14. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, belirli çalışmalara misafir eğitmen davet edebilir.

15. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, geçici ya da kalıcı mekan değişikliği yapabilir.

 

Ödeme 

16. Ödemeler TİDA’nın Ticaret Bakanlığı (ETBİS) onaylı, resmi online satış sitesi (www.tidasanat.com.tr) üzerinden, 256 bit SSL koruması ile güvenle yapılır. Kredi kartı bilgilerini kart sahibi dışında kimse göremez. EFT / havale ile ödemelerde ise katılımcılara banka hesap bilgileri iletilir. 

17. Kredi kartıyla ödemede 12 taksite kadar seçenek sunulur. Taksitli ödemede katılımcının kullandığı banka, TİDA’nın belirlediği atölye ücretinin üzerine, taksit sayısına göre, vade farkı ekleyebilir. 

18. Banka kartıyla, EFT’yle, havaleyle ve nakit olarak atölye ücretinin tamamı tek seferde ödenir.

19. Ödemelerin e-faturası ilk oturumun başladığı günden sonraki 2 iş günü içinde e-posta yoluyla kayıt formunda belirtilen e-posta adresine gönderilir. 

20. Seminerin tamamına (5 oturum) kayıt yaptıran katılımcı kontenjanı tamamlar. Dolayısıyla, semineri yarıda bıraksa bile, 10 saatlik seminer ücretinin tamamını ödemekle yükümlüdür.

21. Seminer başlamadan en geç 1 hafta önceye kadar katılımcı ücret iadesi talep ederse ya da belirlenen tarihten 2 hafta sonraya kadar, koşullar nedeniyle seminer açılamazsa, TİDA’ya ödenen ücretin tamamı, en geç 2 iş günü içinde katılımcıya iade edilir. 

22. Seminer başladıktan sonra, aşağıdaki durumlarda katılımcıya, talep üzerine, kalan sürecin ücreti iade edilir. Bu 3 madde dışında herhangi bir sebeple ücret iadesi yapılmaz.

22.1. TİDA tarafından, zorunlu nedenlerle, eğitimin yarıda kalması,

22.2. Kalıcı eğitmen değişikliği durumunda katılımcının devam etmek istememesi,

22.3. Kalıcı mekan değişikliği durumunda katılımcının devam etmek istememesi,

23. Ödenen ücret 1 oturum için 2 saatlik, 5 oturum için 10 saatlik çalışma bedelidir. Editörlük, danışmanlık, eser değerlendirme, koçluk vb. çalışmalar bu ücrete dahil değildir. Seminer sürecinde ve seminer tamamlandıktan sonra yapılacak her türlü editörlük, danışmanlık, eser değerlendirme vb. hizmetler ayrıca ücretlendirilir.

Ödev ve Çalışma Süreci

24. Her çalışma sonunda eğitmen katılımcılara o gün işlenen konuların pekişmesi için alıştırmalar verebilir. Bu alıştırmaları yapmak katılımcının sorumluluğundadır. Seminerde yapılması zorunlu ödev yoktur.

25. Katılımcının seminerden iyi bir şekilde faydalanabilmesi için bu alıştırmaları düzenli yapması ve çalışma sürecini 5 güne yayması tavsiye edilir.

 

Katılım Belgesi 

26. Katılım belgesi, 5 oturumu tamamlayanlara verilir. Online seminere katılan katılımcılara e-posta yoluyla gönderilir; yüz yüze seminere katılan katılımcılara elden verilir.

 

Sorumluluklar 

27. Seminer içeriği telife tabidir ve çalışma sürecinde katılımcıların kişisel hakları korunur. Bu nedenle çalışmaların görüntü ve ses kaydı alınmamaktadır.

28. Çalışmaların videosu, eğitmenin çalışma içerikleri ve katılımcıların fotoğrafları izin alınmadan kamuoyuna açık alanlarda ya da ikinci kişi ve kurumlarla paylaşılamaz. 

29. Eğitimde kullanılan müfredat başka kurumlarda ve çalışmalarda kullanılamaz. 

30. İletişim bilgileri TİDA ve katılımcı arasındaki iletişimi sağlamak için kullanılır. TİDA katılımcıya verdiği iletişim bilgileri üzerinden, seminer sürecinde ve seminer sonrasında, bilgilendirme yapabilir. 

31. Katılımcının verdiği kimlik ve iletişim bilgileri üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşılmaz.

32. Çalışma koşulları her dönem güncellenir. Katılımcı kayıt yaptırdığı dönemin çalışma koşullarından sorumludur. Kayıt sonrasında çalışma koşulları katılımcıya e-posta yoluyla gönderilir.

33. TİDA, çalışma sürecinde ve çalışma koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

34. Çalışma koşulları 34 maddeden oluşur. Bu koşullar TİDA ve katılımcı arasındaki ilişkiyi belirler. Katılımcı kayıt formunu doldurarak bu çalışma koşulların tamamını okuduğunu, içindeki tüm maddeleri kabul ettiğini ve verdiği tüm bilgilerin doğru olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. 


ÇALIŞMA KOŞULLARI 

(Oyun Sahneleme Atölyesi) 

 

Süreç

1. Atölye 15 hafta sürer. Her hafta 1 oturum gerçekleştirilir. Her oturum, 10 dakikalık 2 molayla birlikte, 3,5 saat sürer.

2. Çalışmalar, olağanüstü koşullar dışında, her hafta düzenli yapılır.

3. Çalışmalar yüz yüze yapılır. Çalışmalar, zorunlu koşullarda (pandemi nedeniyle kapanma, iklim koşulları, özel günler, tatil vb.), yüz yüze çalışmalar yeniden başlayana kadar, Zoom uygulaması üzerinden online gerçekleştirilir. Bazı özel çalışmalar online gerçekleştirilebilir. Online çalışmalarda özel program uygulanır.

4. Online çalışma sürecinde Zoom katılım bilgileri katılımcıya en geç ilk oturumdan bir gün önce WhatsApp üzerinden gönderilir. Katılımcı bu bilgilerle, çalışmaya 5 dakika kala, uygulamaya giriş yapar. Her oturumda aynı giriş bilgileri kullanılır.

5. Her aşamanın başlangıcında tüm katılımcılara atölyenin detaylı müfredatı verilir. Katılımcı eğitim sürecinin tüm detaylarını daha en başından bilir. Eğitmen katılımcıların gelişimine göre müfredatta ve çalışma programında kısmen değişiklikler yapabilir.

6. “Oyun Sahneleme Atölyesi” aktif olarak devam eden “Oyunculuk Atölyesi”nin uygulamalı üçüncü aşamasıdır.

 

Kayıt, Katılım ve Devamlılık

7. Oyun Sahneleme Atölyesine, oyunculuğa, yazarlığa ve yönetmenliğe ilgi duyan herkes, kayıt yaptırarak, katılabilir. Atölyenin eğitim kontenjanını ve bu atölyeye kabul edilecek kişileri eğitim koordinatörü belirler. 

8. Çalışmalar, başlangıç tarihi ilan edilmiş bile olsa, gruba en az 10 kişinin kayıt yaptırmasıyla başlar. Yeterli sayıya ulaşılamadıysa başlamak için bir sonraki hafta beklenir. Kayıt yaptırmış olan katılımcılar bu konuda bilgilendirilir. 

9. Atölye başladıktan sonra kayıt yaptıran katılımcılar için katılamadığı çalışmaların bilgilendirilmesi yapılır, eksik çalışmalarının telafi edilmesi sağlanır.

10. Her katılımcının 2 devamsızlık hakkı vardır. Katılımcıların düzenli katılımı verimi artırmaktadır. Devamsızlık hakkı dolan katılımcı çalışmalara devam edebilir ama rolü eğitmen/yönetmen tarafından değiştirilebilir ve atölye sonunda katılım belgesi alamaz.

11. Katılımcının herhangi bir sebeple çalışmaya katılamaması durumunda telafi çalışması yapılmaz. Bu durumda, diğer katılımcılardan, işlenen konuya dair bilgi alarak ve verilen kaynakları inceleyerek bir sonraki çalışmaya hazır katılmalıdır. 

12. Katılımcının eğitim hakkı kayıt yaptırdığı atölye sürecinde geçerlidir. Bu hak başka bir zamana ertelenemez ya da başka bir seminere / atölyeye vb. aktarılamaz. 

13. Her katılımcı, aşama başlangıcında önerilen, eğitim sürecinde kullanacağı kaynakları ve materyalleri temin eder.

14. Çalışmaları, özel durumlar dışında, ismi geçen eğitmenler yapar. Özel durumlarda (hastalık, seyahat, mesleki zorunluluk vb.) diğer eğitmenler ders yapar ve müfredatı uygular. 

15. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, kalıcı eğitmen değişikliği yapabilir.

16. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, belirli çalışmalara misafir eğitmen davet edebilir.

17. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, geçici ya da kalıcı mekan değişikliği yapabilir.

18. Kayıt gerçekleştiğinde katılımcı atölyenin WhatsApp grubuna eklenir. Dosya ve bilgi paylaşımı bu grup üzerinden gerçekleştirilir. Atölye tamamlandığında WhatsApp grubu kapatılır.

 

Ödeme 

19. Ödemeler TİDA’nın Ticaret Bakanlığı (ETBİS) onaylı, resmi online satış sitesi (www.tidasanat.com.tr) üzerinden, 256 bit SSL koruması ile güvenle yapılır. Kredi kartı bilgilerini kart sahibi dışında kimse göremez. EFT/havale ile ödemelerde ise katılımcılara banka hesap bilgileri iletilir. 

20. Kredi kartıyla ödemede 12 taksite kadar seçenek sunulur. Taksitli ödemede katılımcının kullandığı banka, TİDA’nın belirlediği atölye ücretinin üzerine, taksit sayısına göre, vade farkı ekleyebilir.

21. Banka kartıyla, EFT’yle, havaleyle ve nakit olarak atölye ücretinin tamamı tek seferde ödenir.

22. Ödemelerin e-faturası ilk oturumun başladığı günden sonraki 2 iş günü içinde e-posta yoluyla kayıt formunda belirtilen e-posta adresine gönderilir. 

23. Katılımcı 15 haftalık aşamaya kayıt yaptırarak kontenjanı tamamlar. Dolayısıyla, aşamayı yarıda bıraksa bile, 15 haftalık aşama ücretinin tamamını ödemekle yükümlüdür. 

24. Aşama başlamadan en geç 1 hafta önceye kadar katılımcı ücret iadesi talep ederse ya da belirlenen tarihten 2 hafta sonraya kadar, koşullar nedeniyle aşama başlayamazsa, TİDA’ya ödenen ücretin tamamı, en geç 2 iş günü içinde katılımcıya iade edilir. 

25. Atölye başladıktan sonra, aşağıdaki durumlarda katılımcıya, talep üzerine, kalan sürecin ücreti iade edilir. Bu 3 madde dışında herhangi bir sebeple ücret iadesi yapılmaz.

25.1. TİDA tarafından, zorunlu nedenlerle, eğitimin yarıda kalması,

25.2. Kalıcı eğitmen değişikliği durumunda katılımcının devam etmek istememesi,

25.3. Kalıcı mekan değişikliği durumunda katılımcının devam etmek istememesi,

26. Her aşama için ödenen ücret 15 haftalık eğitim bedelidir. Atölye sürecinde ve tamamlandıktan sonra yapılacak her türlü danışmanlık, koçluk, ürün değerlendirme vb. hizmetler ayrıca ücretlendirilir.

Uygulama Süreci

27. Ders eğitmeni gerekli durumlarda katılımcıların yapmasını istediği ödevler, okumasını istediği kitap isimleri verir. Ödevlerin yapılıp yapılmadığı ders eğitmeninin +/- işareti koyması ve liste sonunu imzalamasıyla belirtilir. Katılımcının atölyeden iyi bir şekilde faydalanabilmesi için bu ödevleri düzenli yapması ve çalışma sürecini 5 güne yayması tavsiye edilir. 

28. Katılımcılar en geç 15 dakika önce sahnede bulunmalı ve ön hazırlıklarını (kıyafet, ışık, müzik vb.) yapmalıdır. Eğitmen çalışmaya en az 15 dakika geç kalan katılımcıyı ilk derse kabul etmeyebilir. 

29. Oyun Sahnelme Atölyesinin her oturumu, molalar dahil, 3,5 saat sürer. Bu süre müfredatta belirtildiği gibi kullanılır. Sahneleme çalışmalarında süre katılımcılara eşit paylaştırılır. İlgili derste sahneleme yapmayan katılımcıların süresi diğer katılımcılara eşit paylaştırılır.

30. Çalışmalar belirtilen sahnede yapılır. Teknik sebeplerle ya da çalışmanın verimi için eğitim koordinatörünün onayıyla, öğrencilere en geç 1 gün önceden bildirilmek üzere, çalışma başka sahnelerde / mekanlarda yapılabilir. 

31. Katılımcılar dersin gerektirdiği kıyafet ve materyallerle derse gelir. Tüm katılımcılar sahneleme çalışmasından önce aynı anda kostümlerini giyerler ve aynı anda ısınma çalışması yaparlar. 

32. Mola sürelerine uyulmalıdır. Bütün öğrenciler çalışma başladığında sahnede bulunmalıdır. 

33. Her katılımcı çalışmadan en geç 1 gün önce sahneleyeceği çalışmayı eğitmenlere bildirmelidir. 

34. Katılımcılar, eğitmen sahneleme için çalışma verdiyse o hafta mutlaka sahneleme çalışması yapmalıdır. İlgili çalışma bir sonraki haftaya bırakılamaz.

35. Eğitim alanı sahnedir. Sahne dışındaki alanlar sahne sahiplerinin belirlediği kurallara göre kullanılır. 

36. Oyun sahneleme sürecinde katılımcılardan kaynaklanan sürekli aksamalar olursa eğitim koordinatörü oyunun sahnelenme sürecini erteleyebilir; oyunu, oyunda ve görevlerde değişiklik yaparak sahneleyebilir ya da çalışmaları sonlandırıp eğitim çalışmalarına devam edebilir. 

37. Oyun sahneleme süreci disiplin ve düzen gerektirir. Önemli bir doğa olayı ya da hayati bir durum olmadığı sürece devamsızlık yapılmaması tavsiye edilir. Oyun provalarının düzeninden her katılımcı sorumludur. 

 

Katılım Belgesi 

38. Katılımcının eğitim süresini, aldığı dersleri ve eğitmen isimlerini içeren imzalı ve mühürlü belgedir. 

39. Oyun Sahnelme Atölyesi çalışma koşullarını yerine getiren;

39.1. Devamsızlık sınırını aşmamış, 

39.2. Tüm ödevlerini yerine getirmiş, 

39.3. Ücretlerini zamanında ve eksiksiz ödemiş, 

39.4. Bitirme oyununda yer almış olan katılımcılar katılım belgesi almaya hak kazanır.
 

Sorumluluklar 

40. Atölye içeriği telife tabidir ve çalışma sürecinde katılımcıların kişisel hakları korunur. Bu nedenle çalışmaların görüntü ve ses kaydı alınmamaktadır.

41. Çalışmaların videosu, eğitmenin çalışma notları ve katılımcıların fotoğrafları izin alınmadan kamuoyuna açık alanlarda paylaşılamaz. 

42. Eğitimde kullanılan müfredat başka kurumlarda/çalışmalarda kullanılamaz. 

43. İletişim bilgileri TİDA ve katılımcı arasındaki iletişimi sağlamak için kullanılır. TİDA katılımcıya verdiği iletişim bilgileri üzerinden, atölye sürecinde ve atölye sonrasında, bilgilendirme yapabilir.

44. Katılımcının verdiği kimlik ve iletişim bilgileri üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşılmaz.

45. Çalışma koşulları her dönem güncellenir. Katılımcı kayıt yaptırdığı dönemin çalışma koşullarından sorumludur. Kayıt sonrasında çalışma koşulları katılımcıya e-posta yoluyla gönderilir.

46. TİDA, çalışma sürecinde ve çalışma koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

47. Çalışma koşulları 47 maddeden oluşur. Bu koşullar TİDA ve katılımcı arasındaki ilişkiyi belirler. Katılımcı kayıt formunu doldurarak bu çalışma koşulların tamamını okuduğunu, içindeki tüm maddeleri kabul ettiğini ve verdiği tüm bilgilerin doğru olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.


ÇALIŞMA KOŞULLARI 

(Yaratıcı Drama Atölyesi) 

Süreç

1. Atölye 3 aşamadan oluşur. Her aşama 12 hafta sürer ve her hafta 1 oturum gerçekleştirilir. Her oturum, 1 kısa molayla birlikte, 6 - 8 yaş grubu için 60 dakika; 9 - 12 yaş grubu için 70 dakika sürer.

2. Her çocuk özeldir; her bireyin öğrenme yapısına göre eğitim verilir. Dolayısıyla atölyenin var olan müfredatı ilk 4 haftada çocukların gelişim ihtiyacına göre son halini alır ve veliyle paylaşılır. Eğitmen süreç içinde çocukların gelişimine ve ihtiyaçlarına göre müfredatta kısmen değişiklikler yapabilir. 

3. İkinci ve üçüncü aşama müfredatlarının yapılandırılmasında velilerin talepleri de göz önüne alınır. 

4. Çalışmalar, olağanüstü koşullar dışında, her hafta düzenli yapılır. 

5. Çalışmalar yüz yüze yapılır. Çalışmalar, zorunlu koşullarda (pandemi nedeniyle kapanma, iklim koşulları vb.), yüz yüze çalışmalar başlayana kadar, Zoom uygulaması üzerinden online gerçekleştirilir. Yarıyıl tatilinde ve ara tatillerde çalışmalar Zoom uygulaması üzerinden online gerçekleştirilir. Online çalışmalarda özel program uygulanır.

6. Zorunlu online çalışma sürecinde Zoom katılım bilgileri katılımcıya en geç ilk oturumdan bir gün önce WhatsApp üzerinden gönderilir. Katılımcı bu bilgilerle, çalışmaya 5 dakika kala, uygulamaya giriş yapar. Her oturumda aynı giriş bilgileri kullanılır.

Kayıt, Katılım ve Devamlılık

7. Atölyenin her aşamasına, 6 - 8 ve 9 - 12 yaş gruplarındaki çocuklar, velisinin kayıt yaptırmasıyla, katılabilir. Sınıfların yaş dağılımı ilk 2 hafta içinde netleşir.

8. Çalışmalar, başlangıç tarihi ilan edilmiş bile olsa, gruba en az 6 öğrencinin kayıt yaptırmasıyla başlar. Yeterli sayıya ulaşılamadıysa başlamak için bir sonraki hafta beklenir. 

9. Atölye başladıktan sonra kayıt yaptıran katılımcılara katılamadığı çalışmalar için takip eden çalışmada bir ön anlatım yapılır. 

10. Başladıktan sonra; çalışmalar belirlenen gün ve saatlerde yapılır. Katılımcılar çalışmaya zamanında katılmalıdır. 

11. Öğrenciler tüm çalışmalara katılmalıdır. Her aşamada 3 devamsızlık hakkı vardır. Öğrencinin devamsızlık hakkını kullanması ve herhangi bir sebeple çalışmaya katılamaması durumunda telafi çalışması, ücret iadesi ya da eksik ödeme yapılmaz. 

12. Katılımcının eğitim hakkı kayıt yaptırdığı atölye sürecinde geçerlidir. Bu hak başka bir zamana ertelenemez ya da başka bir seminere / atölyeye vb. aktarılamaz. 

13. Çalışmaları, özel durumlar dışında, ismi geçen eğitmenler yapar. Özel durumlarda (hastalık, seyahat, mesleki zorunluluk vb.) diğer eğitmenler ders yapar ve müfredatı uygular. 

14. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, kalıcı eğitmen değişikliği yapabilir.

15. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, belirli çalışmalara misafir eğitmen davet edebilir.

16. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, geçici ya da kalıcı mekan değişikliği yapabilir.

17. Kayıt gerçekleştiğinde veli atölyenin WhatsApp grubuna eklenir. Dosya ve bilgi paylaşımı bu grup üzerinden gerçekleştirilir. Atölye tamamlandığında WhatsApp grubu kapatılır. 

Ödeme 

18. Ödemeler TİDA’nın Ticaret Bakanlığı (ETBİS) onaylı, resmi online satış sitesi (www.tidasanat.com.tr) üzerinden, 256 bit SSL koruması ile güvenle yapılır. Kredi kartı bilgilerini kart sahibi dışında kimse göremez. EFT / havale ile ödemelerde ise veliye banka hesap bilgileri iletilir. 

19. 12 haftalık 1 aşama ücretinin tamamı (varsa, indirimli olarak) kredi kartına 12 taksit seçeneğiyle ödenir.

20. Ödemelerin e-faturası ilk oturumun başladığı günden sonraki 2 iş günü içinde e-posta yoluyla kayıt formunda belirtilen e-posta adresine gönderilir. 

21. Öğrenci atölyeye kayıt edildiğinde o aşamadaki kontenjanı tamamlar. Dolayısıyla, derse katılamasa ya da atölyeyi yarıda bıraksa bile, veli 12 haftalık aşama ücretinin tamamını ödemekle yükümlüdür. 

22. Atölye başlamadan 1 hafta önceye kadar veli ücret iadesi talep ederse ya da belirlenen tarihten 2 hafta sonraya kadar, koşullar nedeniyle atölye açılamazsa, TİDA’ya ödenen ücretin tamamı, en geç 2 iş günü içinde iade edilir. Atölye başladıktan sonra herhangi bir sebeple ücret iadesi yapılmaz. 

23. Atölye başladıktan sonra, aşağıdaki durumlarda katılımcıya, talep üzerine, kalan sürecin ücreti iade edilir. Bu 2 madde dışında herhangi bir sebeple ücret iadesi yapılmaz.

23.1. TİDA tarafından, zorunlu nedenlerle, eğitimin yarıda kalması,

23.2. Kalıcı mekan değişikliği durumunda katılımcının devam edememesi.

24. Her aşama için ödenen ücret 12 saatlik eğitim bedelidir. Atölye tamamlandıktan sonra yapılacak her türlü danışmanlık, koçluk, ürün değerlendirme vb. hizmetler ayrıca ücretlendirilir.

Ödev 

25. Her çalışma sonunda eğitmen katılımcılara o gün işlenen konuların pekişmesi için ödev verebilir. Bu ödevleri yapmak ve sunmak zorunlu değildir. Ödevler bireysel çalışmalardır ve katılımcının sorumluluğundadır. Katılımcının atölyeden iyi bir şekilde faydalanabilmesi için bu ödevleri düzenli yapması tavsiye edilir. 

Katılım Belgesi 

26. Katılım belgesi, yeterli devam durumunda, ücretin tamamı ödendiğinde ve üç aşama tamamlandığında verilir. 

Sorumluluklar 

27. Çalışma ortamında pandemi koşullarının gerektirdiği şekilde; sosyal mesafe, hijyen ve maske kuralına uyarak çalışma gerçekleştirilir. Pandemiye dair yayımlanan genelgelerdeki kurallar esastır.

28. Çalışmaların videosu, eğitmenin çalışma notları ve katılımcıların fotoğrafları izin alınmadan kamuoyuna açık alanlarda paylaşılamaz. 

29. Velinin verdiği kimlik ve iletişim bilgileri üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşılmaz. İletişim bilgileri TİDA ve katılımcı arasındaki iletişimi sağlamak için kullanılır.

30. İkinci ve olursa üçüncü aşamada da bu çalışma koşulları geçerlidir. 

31. Çalışma koşulları her dönem güncellenir. Veli kayıt yaptırdığı dönemin çalışma koşullarından sorumludur. Kayıt sonrasında çalışma koşulları veliye e-posta yoluyla gönderilir.

32. Her aşamada bu çalışma koşulları geçerlidir.

33. TİDA, çalışma sürecinde ve çalışma koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

34. Çalışma koşulları 34 maddeden oluşur. Bu koşullar TİDA ve veli arasındaki ilişkiyi belirler. Veli kayıt formunu doldurarak bu çalışma koşulların tamamını okuduğunu ve içindeki tüm maddeleri kabul ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.